mandag 10. oktober 2011

Litt av hvert

Jeg fikk forespørsel om jeg kunne lage ett kondolanse kort, så da gjorde jeg jo det... Jeg ble ganske fornøyd med det. Første gang jeg faktisk har laget en sånn type kort...



Nye naboen over veien har blitt bestefar, og til helga skal nurket døpes, han har ikke spurt om jeg kan lage noe, men jeg hadde litt lyst å lage noe spesielt, så da gjorde jeg det da... :) Ble så opptatt av hva jeg holdt på med at jeg klarte å glemme å dra til putten i dag... Makan...  
 Denne gangen limte jeg på ett bilde på den bakre veggen. En engel som er nederst på arket jeg brukte. Synes det var synd å ikke få han med.. :) 
 Toppen fikk blomster og små, blå "diamanter"... Holder det ganske enkelt... :)
 Sånn ble den ene sida
 sånn ble den andre sida... Igjen brukte jeg de små, blå "diamantene"...
 Satte på en tag på siden av lokket sånn at giveren kan skrive en liten hilsen.. 
 Sånn ser det ut når jeg har satt esken med figuren oppi den store esken... :) Igjen fornøyd med resultatet... :)
 Har strikka en jakke også... :) gav den til nabojenta... :) 

1 kommentar:

  1. Hej på dig kära underbara Anita vännen:)

    Fattar inte hur du hinner med allt detta och så himla UNDERBART SNYGGT ALLT ÄR:) Du är jo fantastisk duktig på allt det sätter fingrarna i helt otroligt helt WOW:)
    Allt du har gjort är SUPER FINT men min klara favorit blev baby boxen så himla läcker den är:)

    Självklart så måste du försöka att testa på åtta kantiga asken är helt säker på att du fixar det kanonbra och att det blir kanon snyggt resultat:)

    I dag har jag lagt ut två stk cupcakes om du har lust att titta in:)

    TUSEN TACK snälla du för dina trevliga rader om min Plåtburk och åttakantiga ask vad glad jag blir att du gillade dom:)Det uppskattas mycket:)

    Önskar dig en jättetrevlig, skön och mysig fredag och helg:) Ha det bäst :)

    Kramar i stora lass från lilla vännen Inger ♥:)

    P.S förlåt att jag inte har hört av mig på mailen men tiden har inte rakt till tyvärr !!!

    http://scrappingmedinger.blogg.se








    I dag glömde jag av min timme hos putten, för jag scrappade... hehe... :) Ligger i min blogg... :)

    SvarSlett