torsdag 15. desember 2011

har laga mye de siste dagene... :)

Har noen julekort som må være ferdig snart... så jeg har jobba litt i puljer... :) Her har jeg stempla en magnolia snømann med snøkrystall og embossa de... :) og brukt sort god jul-klistremerke... Inni lima jeg inn en stor og tre små snøstjerner... :)

 Her er en julegave"innpakning"... :) 
 Her er et kort som inneholder en julegave... :) 

 Måtte dekke over det jeg hadde skrivd, så mottakeren ikke finner ut at det er til han eller ho... :) Men synes det ble ganske fint inni, så derfor måtte jeg jo ta bilde av det... :) 
 Her er 12 andre kort jeg laga... :) Ble litt masseproduksjon... :) 

 Her er kortet jeg ga til de på smerteklinikken... :) 
 Baksiden av kortet... :) 
 måtte lage en lyslykt til de også... :) 

 Detaljbilde av lokket... :) 
 har laga postkasse til ei venninne... :) synes den ble kjempefin sjøl altså... :) 



 Måtte jo legge vet ett kort til ho også... :) 

sånn var kortet inni... :) 

2 kommentarer: