søndag 12. februar 2012

Scrappa med Elisabeth

Har scrappa med Elisabeth i dag! Har storkosa meg med å lage en kopp til min kjære, og i den skal jeg legge et kjede som han har sagt at han ønsker seg. Han har planer om å kjøpe det sjøl, men tenkte han kunne få det i valentinsgave... :) 


Mamma har bursdag den 15. februar. Vi var der nede i dag og spiste kjøttkaker, og siden det er morsdag, fikk ho bursdagsgaven sin i dag... :) 
 Måtte jo lage kort til ho! :) og aner ikke hvorfor disse bildene står på siden, når jeg sjekker mappa de ligger i, ligger de riktig vei... nåja... det synes jo likevel hva det er... :)






6 kommentarer:

  1. Hej på dig kära Anita vännen ♥

    WOW WOW WOW OMG så mycket snyggt det fanns här sedan sist man blir ALLTID imponerad av att titta in här:)
    Du är verkligen duktig på att få det till den saken är säker :)

    Din kopp blev helt klart min favorit så himla snygg och jag är övertygad om att din kära man kommer bli överlycklig för sin present:)

    TUSEN TACK för allt ditt beröm om mina Album så kul att du gillar det jag gör:)

    Vad konstigt detta med kistan att det inte blir som du tänkt dig och att det inte funkade som du ville :( Tokigt att höra att du blev ledsen inte kul alls !!!!
    Hoppas att det löser sig och att du hittar ut av det !!!!

    Ha en underbar onsdag och massor med STORA kramar till dig från Lilla Vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  2. Tack snälla du! :) jag tycker jättemycket om at du gillar mina alsters ochså! Jodu... lilla gubben blev jättenöyd när han fick sin present! :)

    Ja, tyckte om dina album, och har alt gjort ett, och har redan en ide på hur mitt nästa skall se ut... hehe... :)

    Jo du... den där kistan skaffar mig enorm huvudvärk! jag fattar inte hur den blir så liten... :( jag följer anvisningarna till punkt och prikka.... :( så jag får se vad som händer nu... Kan tenkas jag ger up!

    SvarSlett
  3. TUSEN TACK för dina mycket snälla ord och din värme det uppskattas mycket ♥

    Mamman blev super glad så det känns så himla underbart:) Underbart att kunna ge en sådan människa lite uppmuntran och lite hopp och omtanke om inte annat för en liten stund!!!
    Å jag är så himla nöjd med insamlingen för jag fick i hop en hel del tycker jag själv:)

    Så tokigt att höra om din "Kista" å du den får absolut inte bli din död snälla snälla snälla !!!!
    I bland så tar det lite tid innan vissa saker bli bra och funkar vet du :)

    Bra att du blev nöjd med ditt album du ska se att du blir nöjd med din Kista också sen:)

    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg :)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrapingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  4. DU ÄR JO SÅ HIMLA GOD kära Anita vännen:)

    Du slutar aldrig att göra mig GLAD med dina mycket trevliga rader och besök hos mig som värmer så mycket TACK SNÄLLA VÄNNEN :)

    Så trevligt att du gillade min Pion väska :)
    Har ingen mal på den tyvärr då jag har gjort den helt på fri hand. Men själva stommen är gjord från pizza kartong som jag klätt med card stock och sedan mönstrat Pion papper.

    Jag kan mäta och ge dig måtten på väskan om det kan hjälpa något !!!

    Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer och ha det bäst:)

    MASSOR MED STORA KRAMAR från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  5. ja tack.. :) änklare att jobba med mått... :) så om du får tid någon dag... :) tycker ju mycket om det du gör, då är det enkelt att rosa dig för det du kreerar... :)

    SvarSlett
  6. Hej och god morgon på dig kära Anita vännen:)

    Puh vad tiden bara flyger i väg jag hinner inte med vet inte värt dagarna och timmarna tar vägen !!!!

    Hoppas att du har haft en bra vecka och att du har fått må bra !!!!

    Vad trevligt att du gillade mina påsk ägg:) Gillade att göra dom det var super kul att testa på så det blir flera sen:)

    Jag hoppas att du får det helt TOPPEN på Scrapträffen men jag är övertygad om att det kommer du att få:)

    Jag längtar massor till Scrapträffen här som är den 14/4 det ska bli så himla kul:)

    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:) Var rädd om dig !!!

    MASSOR MED STORA KRAMAR från Lilla vännen Inger ♥

    P.S Jag lovar att återkomma med måtten och en ritning över min Pion väska har lovat visa en annan också som var intresserad:)

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett