søndag 26. februar 2012

Stavern-treff, februar 2012

Har vært på et fantastisk flott scrappetreff i Stavern i helga! :) nydelige mennesker, mye latter, scrapping skravling og shopping... Kreativiteten florerte! :) Føler litt at jeg ikke fikk gjort så mye, men... det er kanskje fordi på fredag fant jeg ut at jeg hadde glemt ALLE bildene mine hjemme... :( og jeg trengte jo ett bilde til steampunk-kurset jeg skulle på på lørdag! :) og siden JE var syk, måtte jeg kjøre 1 time hjem, og 1 time tilbake... :) Men, som dere ser av resultatet var det absolutt verdt det! :) Fikk også laga en trefftag.. :) (den har jeg ikke bilde av her da... ) så laga jeg ett posealbum som min gode venninne Inger henviste meg til... :) Og så laga jeg en lampe... :) Den er det Gro Olsen som har laga mal til... :)
















2 kommentarer:

  1. Hej och god morgon på dig kära Anita vännen:)

    WOW WOW WOW OMG så mycket underbart du har skapat:) Din lampa och påsalbum är helt outstanding du är så duktig och du kan verkligen få det till:) Blev mycket imponerad av allt du gjort och tycker att du ska vara mycket nöjd:)

    Är så glad att du har haft en mysig helg och att Scrappträffen var vällyckad det är du verkligen värd:)

    Trevligt att du gillade min vita flätade korg, blev nöjd med den själv och håller på med flera i andra färger:)

    Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

    MASSOR MED STORA KRAMAR TILL DIG MED från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  2. Her var det utrolig masse stilige ting. Så flink du er ♥

    Klem fra Heidi

    SvarSlett